HTML

Donytella "gondolatok"

Versek, emlékek, leiratok, megtörtént eseményeim.

Friss topikok

Linkblog

imám..

2008.06.22. 13:18 Donytella2

2007-01-06 15:00:12
Imám....
Hiszek egy sorsban, az mi nekem megvan.
Hiszek a mában' Tán... de mostanában?
Hiszek-e benned; miért, talán úgyérzed?
Hittem az örömben! Kérded...a jövömben?
Add meg nekem most, add máskor is...
Ma és mindörökre!
Hol majd a sír szélén állva, magam felett'..
Látom magam, a sírban... S csak lebegek.
Oh! Kérlek, Jó Uram.... Légy még oly kegyes
mutasd meg új utam... hisz mindenkit szeretsz!
van tán még időm, hogy búcsúzzam innen...
Légy irgalmas! Jöjjön még édes lét és vigasz.
Várj még reám, hisz dolgom van még e földön..
Szükséget, mi hozzád felér, én csak köszönöm.
Adj Uram; hogy szerethesselek, és szeressek még
Méltó hozzád, majd késöbb lehessek... létezzek én!
Hiszek benned! Az akaratodban, segíts itt lent ....
abban ami idelent van; Lásd, szemeiddel!
Én Istenem; Legyél meg nekem... Itt a földön,
s a mennyben, szeress engem!
Élni vágyom, ha már teremtettél, s áldalak én...
Imám tiéd, éltet még sok remény...
Ne küld hozzám hívó szavad! Adj még időt,
hiszem' nem a gonosz vagy;- Szeress!
Fiatal még-e szív; és élni szeretne! Várj még....
Hiszen van idő, eljő ennek is az ideje!
Leborulok majd előtted, bevallom minden bűnöm.
Feláldozol akkor engem? Te mindent látsz, ismersz!
Tiéd leszek majd egyszer! Könyörgöm... engedj még el.
Nem árullak el...nem! Én sohasem; Légy kegyes...
Áldj meg engem, adj még hitet... engedd szívem,
S bizz' élhessek, és hozzád méltó legyek!
Hallgasd meg imám, Neked áldozom meg...
Engedd mellém védőangyalom, s én jó leszek!
Legyél kegyes! Hozzám, és másokhoz is,
ha hitevesztett, még akkor is!.. Segítsd!
Könyörgésem, nemcsak értem szól,nem enyém;
Sok szív dobog itt lent a földön, hallgasd még....
Két karom közt gyermek sír, irgalmat kér sok szív!
Leborulva színed elött igérem...
Bizzál bennem és mindenkiben; S én, mi hiszünk Neked!
Elmúlt idők, a sors hosszú útján megsápadtak...
Fáradt lelkek, fájó kínjaikból, ujra... Felvidulnak!
M.D.C.
Jogvédett!!

click to comment

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://almok-ha-meselnek.blog.hu/api/trackback/id/tr60533503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása