HTML

Donytella "gondolatok"

Versek, emlékek, leiratok, megtörtént eseményeim.

Friss topikok

Linkblog

Féltékenység?

2008.07.06. 09:33 Donytella2

Nem vagyok féltékeny,
miért is lennék?
Ami valaha szép volt,
maradt mint szép emlék.

Igaz,szerettelek Téged
s boldogan öleltelek.
Távol vagyok messze Tőled,
amíg élek, el nem feledlek.

Látom, éled tovább életed,
miért ne tennéd,ha jó neked?
Messze mentem,de legyek bárhol;
Én is kérek még a boldogságból!

Ne felejts el, hiszen vagyok;
hozd közelebb ama szép napot,
amikor szeretni tudnál ujjra.
Gondolj rám, nem mint múltra!

(j.v. Donytella)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://almok-ha-meselnek.blog.hu/api/trackback/id/tr90555444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása